کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 قابلیت مخفی مک که اکثر کاربران از آن‌ها بی‌اطلاع هستند

اگر از دارندگان مک یا استفاده‌کنندگان سیستم‌عامل اپل هستید حتماً تعدادی ترفندها و قابلیت‌های مخفی هست که از وجودشان بی‌خبر باشید، با فارنت همراه باشید تا تعدادی از این قابلیت‌های مخفی را به شما معرفی کنیم.

گرفتن اسکرین‌شات

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-01

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شاید شما هم در تنظیمات زیاد به دنبال این قابلیت گشته باشید گرفتن اسکرین شات در سیستم‌عامل مک بدون هیچ نرم‌افزار اضافی قابل انجام است کافی است کلیدهای میانبر Command+Shift+4 را بزنید تا علامت موس شما تبدیل به یک مقیاس سنج دقیق شود سپس کافی است با موس محلی که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید را با کلیک و کشیدن مشخص کنید عکس گرفته‌شده در دسکتاپ شما بلافاصله قابل‌مشاهده است.


مخفی سازی داک

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-02

داک نوار میانبر اپل است شامل نرم‌افزارهای کاربردی و مهم می‌شود اگر با دیدنان حین کار با برنامه‌ها مشکل‌دارید کافی است کلیدهای Command+Option+D را بزنید تا داک محو شود یا انجام دوباره این دستور داک دوباره به حالت قبل برمی‌گردد.


فعال کردن حالت Invert the colors

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-03

برای فعال کردن این حالت در OS X Lion و ورژن های بعدازآن کافی است از دستور Command + Option + Control + 8 استفاده کنید تا رنگ‌ها برعکس شوند البته در این حالت آیکون‌ها واضح نیستند این قابلیت ممکن است روی OS Yosemite قابل انجام نباشد.


مدیریت برنامه‌های در حال اجرا

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-04

برای دیدن تب برنامه‌های در حال اجرا کافی است دستور Command+Tab را بزنید تا برنامه‌های در حال اجرا مشاهده کنید و به‌راحتی بین آن‌ها برنامه موردنظر خود را فراخوانی کنید.


پر کردن فرم‌ها به‌راحتی هرچه تمام

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-05

اگر از کسانی هستید که پر کردن فرم‌های خرید یا ثبت‌نام آنلاین زیادی انجام می‌دهید بهتر اطلاعاتی مانند ماه سال تولید و. به کلیدهای میانبری بدهید و در صورت لزوم استفاده کنید برای این منظور کافی است به آدرس زیر بروید:
System Preferences => Keyboard => Shortcuts


استفاده از نوار Spotlight search

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-06

نوار Spotlight search  نواری جستجوگری است که از میان تمام فایل‌ها و برنامه‌های شما آنچه به دنبالان هستید را به شما نشان می‌دهد برای استفاده ساده از این ابزار کافی است دستور Command+Space استفاده کنید.


مرتب‌سازی دسکتاپ

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-07

اگر از آن دسته از افراد هستید که دسکتاپ شلوغی دارید و حوصله و وقت مرتب کردنان را ندارید ما به شما یک ترفند یا خواهیم داد تا با خیال راحت بتوانید فایل‌ها و برنامه‌ها را مرتب کنید تنها کافی است تمام فایل‌هایی که می‌خواهید مرتب کنید به داخل یک فولدر خالی بیندازید سپس با راست کلید بر روی فولدر گزینه New Folder With Selection را بزنید تا بتوانید هر فایل را در پوشه موردعلاقه خود انتقال دهید.


کاهش سرعت بین برنامه‌ها

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-08

اگر می‌خواهید بین برنامه‌های باز باسرعت کمتری حرکت کنید با فشردن کلیدهای Shift+(معمولاً F9، F10، F11) می‌توانید از این ترفند استفاده کنید.


قابلیت ذخیره‌سازی اسناد

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-09

اگر با نرم‌افزارهای iWork زیاد کار می‌کنید حتماً متوجه آیکون بالای صفحه شده‌اید آیکونی کوچک که با زدنان مکان ذخیره فایل را مشخص می‌کنید و قابلیت قفل‌کردن فایل و قفل شدن محل ذخیره را نیز با تنظیم آن می‌توانید مشخص کنید.


نمایش آیکون اپل

10-Secret-Features-Hidden-In-Your-Mac-10

در اکثر مدل‌های کامپیوترهای اپل با کلیدهای Option + Shift + K می‌توانید آیکون اپل را مشاهده کنید.

(توجه کنید که ممکن است بعضی ترفندهای گفته‌شده با سیستم‌عامل Yosemite سازگار نباشند)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33299 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/05/25 تعداد مشاهده: 1859
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر